loading...
اموزش هک وامنیت
M.S.D بازدید : 33 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمان الرحیم
با سلام خدمت دوستان

در این تاپیک قصد دارم شما رو با آموزش کامل cmd آشنا کنم از مبتدی تا پیشرفته اما لطفا سوالات مربوط به هر درس رو در پ.خ یا در تاپیک جدایی که مربوط به این موضوع هست مطرح کنید

اگه تاپیک را کامل دنبال کنید 100% به آموزش های جذابی مثل ویروس نویسی و هک کردن از این طریق هم آشنا خواهید شد

به امید خدا شروع میکنم امیدوارم با کمک شما تاپیک را تا آخر ادامه دهم                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          اموزش مقدماتی اول 


دانلود پارت 1


درس دوم : در این درس با با باز کردن cmd به روشی نوین آشنا می شوید.این روشی زمانی به درد شما می خورد که سیستم شما ویروسی شده و cmd باز نمی شود.. ( به دلیل کم بود وقت این پارت رو یکی از دوستان ساختند )


به دلیل بالا بودن حجم به 3پارت تبدیل کردم ک راحت دانلود کنید





پارت1 از این اموزش


پارت دوم از این اموزش


پارت سوم از این اموزش


.....................................................................................................................


درس سوم : در این درس با تنظیمات cmd آشنا می شوید.

دوستان چون امکان داره سرعت اینترنت بعضی کاربران سایت پایین باشه سعی کردم حجم فیلم ها رو تا جایی ک امکان داره کم کنم به همین دلیل شاید کیفیت آنها اندکی پایین بیاد پوزش



دانلود کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 3,410